Tuesday, April 2, 2013

"UPDATE MOVIES"

Assalamualaikum wth dan selamat petang semua!

Korang kaki wayang macam aku tak?

Untuk minggu ni, aku dah tengok G.I Joe and The Croods.

Serious weyh... BEST!

Untuk dua-dua cerita aku tengok dalam 3D..

Berbaloi lah bagi aku..

Tao x sebab apa?

Untuk cerita G.I Joe: Retaliation

Roadblock: Dwayne "The Rock" Johnson
Duke: Channing Tatum
Lady Jaye: Adrianne Palicki
Flint: D.J. Cotrona
President: Jonathan Pryce
Gen. Joe Colton: Bruce Willis
Storm Shadow: Lee Byung-hun
Firefly: Ray Stevenson
Snake Eyes: Ray Park
Jinx: Elodie Yung
Cobra Commander: Luke Bracey
Zartan: Arnold Vosloo
Blind Master: RZA
Jalan cerita dia ada twist..

xsangka yang Storm Shadow berpaling arah dari Cobra..

Dengan tiba2 da kemunculan Bruce Wilis..

Dengan action between Snake Eyes and Storm Shadows..

Sound effect..

perghh masyuk...

Tengok sendiri weyh...

Bagi yang minat aksi..

Kalau the Croods plak..

aku menitis kot tengok cerita ni..

Tao sebab apa?

Hubungan kasih sayang seorang bapa kepada anak perempuanya..

Tidak terhingga..sampai susah nak sebut secara lisan..

Tika tanah mula bergoncang..

Runtuh..

Dengan ada aliran lava..

Gempa bumi..

Yang mereka anggap DUNIA AKAN BERAKHIR..

akhirnya ayahnya lafazkan yang dia sayangkan anaknya EEP itu...

Dengan watak2 lain yang klakar giler..

Ada masuk sket elemen CINTA..

Tengoklah weyh!!

Tak rugi...


So semua.. selamat menonton, ye?

No comments:

Post a Comment