Tuesday, April 16, 2013

Aisyah kata.... (part 1)

Assalamualaikum wth dan selamat tengah hari..

Sempena mengisi masa lapang terluang ni...

Aku nak share sikitlah tips2 aku ..

Walaupun ilmu tak seluas lautan asia pasifik..

Sedalam perigi di rumah...

Tapi aku cubalah bantu...

dan boleh digunakan

DALAM MANA2 SITUASI...


Contoh macam situasi ni..

SITUASI 1: Meeting dengan Client dalam keadaan mengantuk

(untuk meeting bukan berdua...)

macam aku..

Aku akan duduk tegak2..

pegang pen..

sambil tengok orang present kat depan..

sambil anguk2..

Then pandang laptop..



(kalau ada laptop lah...if tak..)

Buat macam catat something dalam buku..

(padahal...)



then...aku...


comelnya aku.... (^_^)v

JENGILKAN mata if dah tak tahan sangat mengantuknya...

pastu aku akan pandang kanan kiri..

KALAU...

tak tahan TAHAP GABAN...

kau angkat tangan..



cakap...

"EXCUSE ME..I NEED TO GO TO THE TOILET.."


(kalau kau berani lah...)

if x..

bangun bagitao orang sebelah ko nak p toilet...

then..

blah.. g lah kome berfoya2 ke toilet basuh muka, ye?

INGAT!

pergi tu..man2 lah..

jangan lah sampai abis meeting ko duduk kat toilet tu..

iye??

aku rasa cukup sudah untuk situasi pertama ni...

PS: Segala yang berlaku..memang benar2 berlaku..tiada yang tipu2.. Sekian harap maklum.


Aisyah Zolkefpeli


No comments:

Post a Comment