Tuesday, April 16, 2013

Aisyah kata....(part 2)

Assalamualaikum wth dan selamat tengah hari..

aku nak share pulak tips untuk situasi ni pulak...

aku rasa mesti korang pernah alami juga...



Situasi 2: Nak terkentut dalam lif

korang pernahkan...

jangan nak BOHONG!

 Aku tau pernah..

Tapi nak cover2..

Kan?Kan?Kan?

bagi aku..

akukan manusia biasa..

dan benda macam ni selalu berlaku di tempat yang kita tak nak berlaku..

macam situasi sekaranglah...
macam aku kan...

aku akan cuba tahan...

setahan2nya..

dan kena tanya diri..

 

"Selalu kentut bunyi kuat dan berbau x? Dan.. aku ada makan benda yang pelik2 tak tadi?Macam petai?durian?.."

 if jawapan untuk ketiga-tiga soalan ialah YA!
atau salah satu diantaranya ya....

pastikan anda keluar dari lif itu dengan segera !!

agar tidak menghasilkan...



PENCEMARAN UDARA!


 Kalau TIDAK untuk semua soalan..

Kekalkan diri anda dalam lift itu...

dan lepaskanlah angin ribut anda....



dengan....
 
senyum  sebesar-besarnya..



dan ....



lepaskan IA secara

SENYAP!

Sekian harap maklum.

Terima kasih...

dan

NO KOMEN!

Aisyah Zolkefpeli




 






No comments:

Post a Comment