Monday, April 29, 2013

Tips Lebatkan Rambut Anda....!

Assalamualaikum dan selamat petang semua...

Aku nak tanya korang..

Korang da masalah rambut??

macam gambar kat bawah??



Hari ni aku nak share 1 tips daripada Cik Nad kita...

TIPS: Untuk Lebatkan Rambut

Campurkan daun pandan dan daun bunga raya berwarna merah...

seberapa helai yang anda nak...

Gaulkan dan lenyekan sampai keluar lendir...

Ambil lendir tu...

Dan letakkan kat kepala anda..

INGAT!!!

Balut kepala anda dengan shower cap selama 30 minit...



Lakukan tips ni sekerap yang boleh...

Nanti lihatlah kelainanya....

Aku pun ingat nanti nak try....

Rasanya nanti rambut aku mesti jadi macam ni...



heeeee... tak sabarnya...

uhmmmm...

CUBA BAYANGKAN ANDA CUBA DEKAT TEMPAT LAIN???

macam ni ....

Aku harap korang mempunyai keberanian yang tinggi untuk tengok gambar di bawah...



SCROLL LAGI..











LAGI..













BAWAH LAGI....


















LAGI LAAAAA....











TADDDDDAAAAAAAA....


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....



NO KOMEN......


Aisyah Zolkefpeli 



No comments:

Post a Comment