Tuesday, April 16, 2013

Penasihat Sampingan...?

Assalamualaikum wth dan selamat pagi semua..

Aku rasa bukan aku seorang je ada penasihat sampingan...

Semua ada kot...

Siapa lagi kalau bukan orang sekeliling kita yang rapat dengan kita...

Macam aku...



KAWAN!!

Mereka bukan pakar yang perlu dibayar...

Tapi masih beri nasihat...

pandangan...

teguran...

Kadang2 xminta pun...

Tetiba sendiri bersuara nak bagi jugak pandangan dan komen...

Bagi aku

kalau bab komen ni..

BAGI KAT DEPA..KONPEM HEBAT!



kadang2 terlampau jujur...

sampai menyakitkan hati...

Tapi itulah kawan...

Dia nak tengok kita berubah ke arah lebih baik..

Betul tak?



Tapi...

kenalah pertimbangkan sikit soal hati dan perasaan...

Jangan REMBAT nak cakap pe ikut dan..

bercakap biar ada makna..

maksud...

Baru nasihat tu berharga..

Pernah tak korang fikir kenapa KAWAN ni macam2 nasihat dia nak bagi... 

SEBAB APA?

"sebab sayangkan persahabatan yang terjalin..."

 ....HARD TO FIND A TRUE FRIEND..WHEN YOU HAVE ONE..KEEP HER/HIM..AND PRAY TO ALLAH..HOPE IT WILL BE LAST FOREVER...

"PS: kepada Su, Nad, Baie, Suhaila, Wan Nur Izzati, Ashikin, Shikin, Asma, Pjah, Ani, Wani, Fizah, Lala, Awyn...semua yang aku rapat...

TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA...HANYA ALLAH YANG MAMPU MEMBALAS SEGALA JASA YANG KORANG LAKUKAN.. "




Aisyah Zolkefpeli

No comments:

Post a Comment