Wednesday, March 27, 2013

Sayang Mak!

Assalamualaikum wth dan selamat pagi semua!

Hari ni aku nak share dengan korang pasal 1 peristiwa yang terjadi semalam..

Al maklumlah sekarang aku sudah berstatus 

"single BUT not available"

Manakan tidak, hati dah dicuri orang...

Alhamdulilah...

betul kawan2 aku kata..

"BEFORE YOU MEET A 'RIGHT GUY' NEED TO MEET THE WRONG ONE"..


Pasal benda yang lepas..

aku malas nak story..

Benda yang dah lepas, biarkan lepas..tak elok dikenang kembali..

aku pun dah happy dan bersyukur dengan kehidupan aku sekarang ni..

.......v(^_^)v......


aku harap dan berdoa agar aku dan MAT ANIP ada jodoh dan berkekalan hingga ke syurga..

amiiiinnnnnn...
(panjangkan sikit aminnya ye?...)

Macam ni ceritanya..

Mak MAT ANIP demam teruk..


sampai muntah2..

kisah ni aku tahu pun dari MAT ANIP..

yelah.. guna telco DIGI kan FREE..

"KAMIKAN BUDDIES"..


pek tulah.. so aku call lah dia..

Dia ceritalah..

hati aku gelisah lah..manakan tidak..

Mak sakit demam muntah2..

anak perempuanya, NATRAH tak da kat rumah..

mulakan hidup dan baru nak menapak di KOTA DAMANSARA..

So, aku rasa macam jatuh tanggungjawab seorang anak perempuan dekat diri aku..

Aku pun berbual kencang dengan mak..

Mak ni.. suka betul buat aku malu..

Puji aku macam aku ni  

"THE BEST DAUGHTER-IN-LAW TO BE"


katanya.. aku makin segak sekarang.. dah kecik sikit dari dulu..

lepas tu, terima kasih sangat bagikan bandage dan teringat kat Mak..

sampai belikan patch panas untuk sakit otot..

Allahuakbar!!!!!


Oh Mak sayang.. Aisyah sayang mak macam mak kandung Aisyah sendiri..

Mak jatuh sampai kaki bengkak pun sebab teringatkan Aisyah..Nak bagi merasa TAPAI dibalut dengan daun pisang..

Hati siapa tak rasa terharu sangat?

Tiada pertalian darah.. tapi sayangkan aku macam anak kandung sendiri..

Mak...

Aisyah sayang mak..

Semoga Aisyah dapat jadi menantu mak..

Oleh itu semua, sayanglah mak anda dan hormatlah mak cik2 sekeliling anda..

mana nak tau? 1 hari nanti mak cik yang korang baik dan selalu ramah tu bakal jadi IBU MERTUAMU?

So, ringan2kan mulut dan selalulah senyum, ye?



Aisyah Zolkefpeli

No comments:

Post a Comment