Friday, March 29, 2013

Hari APAKAH hari ini?!

Assalamualaikum wth dan selamat tengah hari semua!

'Sayang, apa khabar denganmu?'

ecececeh..nyanyi pula aku ni ye?

Bukan apa aku nak share something hari ni dengan korang..

HARI NI HARI JUMAAT!

TGIF!!
(Thank God is Friday!)

Baru aku tahu kenapa ramai orang yang kerja menunggu hari Jumaat..

Dulu aku ingat ramai orang tunggu hari Jumaat sebab ada SALE kot? Nak balik kampung kot?

Rupanya tak sabar dah nak  balik rumah  mengadap anak bini..spend masa sama2 dengan family..

Nak ringankan kepala dari masalah2 office..

Tapi pelik..

Masih ada yang suka bekerja even cuti..

Mungkin KESEMPITAN WANG?

Mungkin juga masih SINGLE and FOREVER ALONE?



HAHAHAHAHA!

ooppsss..terlebih sudah...

jangan marah ha???

Alhamdulilah syukur pada Ilahi..


Minggu ni aku kerja tak banyak sangat kat office..

Banyaknye mengadap benda LAGHA!

ASTAGFIRULLAHALAZIM!!

APAKAH JADAHNYE?


aku rasa bersalah pun ada...

Tapi semua tengah busy dengan meeting bulanan..

nak buat macam mana??

'KAMI BERTINDAK MENGIKUT ARAHAN!!!!'

Inilah kisahku pada hari ni..

selamat menyambut hari JUMAAT YANG MUBARAKAH ini!



Aisyah Zolkefpeli

No comments:

Post a Comment