Wednesday, March 6, 2013

'BENEFIT u girls!'

Assalamualaikum wth and selamat pagi semua!
Sorry..aku dah lama xupdate blog aku..
Kali ni aku cuba untuk istiqomah since Su kata rugi la aku berhenti mengarang blog, sebab dia rasa aku ada banyak cerita yang boleh share dengan semua orang..
So aku pun ambil keputusan untuk mengarang kembali blog aku..

SO THIS IS IT..: 'AkuSukaMencuba'

Kali ni ni aku cuba pastikan blog baru aku ni berinformasi dan memberi inspirasi kepada pembaca.
Sebelum aku cerita lebih dalam, aku nak ceritakan sikit pasal aku.

Aku bekas pelajar sek men sains teluk intan dan kini menunggu masa untuk konvo bulan 10 ni.. graduan UIAM.. Kini sedang praktikal di satu syarikat ICT yang kini sudah diambil alih PETRONAS. Aku ada habit which is..'Suka Mencuba' benda baru..

Since aku minat makeup and melawa.. So today i choose to talk about new makeup which i just bought few days ago at Parkson, KLCC -  'Benefit!'


Korang pernah dengar nama produk ni??..Kalau tak pernah tak pe.. normal la.. aku pon baru expose benda ni masa aku lepas SPM.. Biasalah, budak baru nak up.. Rajin laaa mentelaah majalah.. EH, InTrend,Dara.com,Remaja,Women's Weekly,Cleo,Seventeen.. ntah pe2 lagi ntah.. heeeeee..

Ok..Back to our discussion.. Benefit makeup product: 'The BRONZE of CHAMPIONS' kit.. Ce tengok gambar kat bawah ni.. =) kit dia sangat cantik and comel! Tengok packaging pun dah jatuh cinta tao..?



I advise to your guys, if korang nak beli satu produk tu, tak kisah la produk penjagaan muka atau badan atau pun make up, seeloknya beli kit dia dulu and PLEASE BERHATI2 DENGAN IKLAN DAN KATA2 MANIS PROMOTER YER?Kadang2 indah khabar dari rupa. So betta watch out, ok?


Jangan sesekali beli produk yang besar terus, end up takut tak kena dengan jiwa and menyesal.

Betul tak Nad?.. =)

That is why aku beli kit ni.. since aku suka earth color and natural.. So bronze it is still in the range of earth color (even kulit aku ni xberapa nak cerah..)

So i'm wearing it today to work..Love the texture! And paling interesting skali is.. DIA ADA STEPS..AND TRICKS NAK PAKAI kat box dia. Cuba perhatikan kat gambar atas tu..?

"Ada yang kata harga dia mahal for students..Tapi cuba korang buat kira2 duit korang beli make up, (for those who loves going out wearing makeup like me) rasa jimat kot.. I think i can wear it until 4 - 6 months..it is a full set from eye, cheeks and lips.. "


PRICE: rm120

I guess i need to continue other review about makeup which price range under rm50?..

Rasanya semua akan happy kot?..heee...cheap! but still look GORGEOUS and BEAUTIFUL!

so.. see u gus tomorrow?.. nanti aku akan share barang2 makeup aku below rm50..but still.. look sweet!



Aisyah Zolkefpeli






No comments:

Post a Comment