Thursday, June 6, 2013

Kembali kepada Bentuk Asal!

Assalamualaikum wth dan selamat petang semua..!

Rindu kat aku tak korang??

Alhamdulilah sekarang aku beransur sihat dari demam yang teruk..

Weyhhhh..

Aku sekarang meniti masa je nak habis internship aku...

itu termasuklah manusia bernama Su, Nad, Baie, Suhaila, Fabz dan seangkatan dengannya..

hahahahaha..

Today post is

C.A.N.D.Y!!!!

Korang penggemar candy tak macam aku???

if YESSSSS?.. Sure it is a best-post-eva!!!

Kedai ni currently yang aku tau la.. ada kat Midvalley dan Pavi...

nama kedai dia...

STICKY!!!
traditional hand-made yummy

Aku dah lama mengidam nak makan candy ni weyhh..

Aku selalu tengok orang duk beli...

Aku teringin nak rasa...

Malu plak nak minta..

Last2 aku bertekad pada hari ni pergi Pavi beli dengan Cik Su aka Chu Chu..

Gigih menapak..

Satu langkah ke satu langkah..

Hanya nak merasa secubit gula2...

(Sian Cik Su.. terpaksa ikut aku.. dia dah lah pose..huhuhuhu..)

heeee...

sambil berpegang tangan dari menara perak hingga balik menara perak weyh...

hahahahahah...

Orang tak pelik ye tengok pompuan pegang tangan...

Tapi laki depa pelik..




WHY?..

hahahahahah...

So sambung balik pasal candy ni...

ce tengok gambar dia??

aku offer Ilani salah sorang intern kat tempat aku..

Dia pon tak percaya ni candy boleh makan..

Dia ingat gam????

hahahaha...

and she said that the candies are toooooo adorable to eattttttt..





seeeee???????

Guess what???

korang boleh pilih saiz bekas, ocassion apa2 like father's day ke?thank you ke?
farewell ke?anything...

Price according to your request...

Macam aku..

Aku beli mix!!

Yang memang siap dah display kat rak...

apa ntah nama dia..

Da macam2 perisa...

PRICE: 19.90

So..

AKU NAK BAGITAO KORANG THAT...

AKU SANGAT BERPUAS HATI!!

Terima kasih Su cos teman kan aku...

P beli candy ni at Pavi during Lunch Hour..

P/S: Bagi semua yang sedang berpuasa sunat pada 27 Rejab ni.. Selamat menjalani ibadah berpuasa dan selamat berbuka ye???... Same goes to you Cik Su.. Chu Chu... !!!!!


Love you guys...

Aisyah Zolkefpeli



4 comments:

  1. Candy tu sgt sedap! tengkiu Siti Ecah...
    teringin lak nk mkn Ice cream Candylicious,flavor Tiramisu...

    ReplyDelete
  2. aaaaaaahhhh...
    yang tu aku xupdate ag...
    ada banyak benda aku try lately.... heeeee
    Thanks baie sebab layankan nafsu makan aku ni...

    hahahahaha.. (gelak besar!!)

    ReplyDelete
  3. heeeee. tak nak mkn bnyk nt bkak. aq da gemgem.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. yummy delicious!
    and yg paling best, candy tu AJAIB..
    makan byk2 pon x luak lg..

    ReplyDelete