Sunday, June 30, 2013

Baru aku sedar...

Assalamualaikm wth dan selamat pagi semua..
Entry kali ni, aku nak ceritakan apa yang berlaku dan terjadi pada aku..

Aku tak boleh lelapkan mata semalam.. Angkara KOPI hitam yang pekat dan likat mama buat..

Tapi, sebelum tu, aku nak minta maaf pada korang semua yang menanti entry baru aku ni.. mesti tertanya2 kenapa aku lama tak update.

Bukan apa, lately otak aku serabut dengan nak kejar dateline untuk presentation dan final report yang perlu aku karang.

Bagi sesiapa yang kenal dan rapat dengan aku mesti tahu aku macam mana. Aku ni ada angin dan mood. Bila mood okay dan angin tak ribut, pasti semua kerja aku setle cepat.



Tapi, since nak habis internship aku ni.. aku jadi semakin depressed dan tertekan.. sedih dan pedih..

Sebab apa?.. sebab aku tak tao aku nak kerja mana lepas ni.. sebab kawan2 uia aku yang bakal menuju ke laluan masing2... sebab tekanan di tempat internship aku.. sebab......

Semua tu alasan..kan? Should be aku kena positif.. Turn the negative side into the positive side, right?...

Tapi aku tak boleh bohong diri aku..

So..malam tadi.. aku tengok drama series The Carrie Diaries.. Aku teringat dan tersedar.. kenapa aku nak mengarang??..





SEBAB AKU NAK KONGSI CERITA..

apa yang berlaku pada aku dan orang sekeliling aku...

Thanks Carrie Bradshaw.. you make me realize my intension for the 1st place why i want to write a blog..

Aku nak kembalikan semangat aku berkongsi cerita apa yang aku lalui..kawan2 aku lalui untuk dikongsi bersama.. Manalah tahukan? Boleh ambil ikhtibar??...

So i'm gonna continue my next entry after this..about my WEEKEND!!

So HAPPENING kot.. Wedding/ Meeting with my 'lil Hana Zahra' - anak buah (niece btol x?) / Reunion/ Gossip.. hahahaha

So read my next entry.. TAO?



Aisyah Zolkefpeli




PS: Congrate to ADIB & UMMI! Semoga Allah murahkan rezeki anda.. Babe.. u look stunning and cepat2 dapat baby...!


1 comment:

  1. tau tak perasaan tu digelar quarterlife crisis. krisis suku usia...
    omputih cakap la aku tak tau...
    thats why i (eceh omputih) write too...

    http://www2.esm.vt.edu/~sdross/text/quarterlifecrisis.html

    ReplyDelete