Tuesday, May 21, 2013

Weyhhh..Sorry!

Assalamualaikum wth dan selamat petang semua...

Weyhhh.. sorry sangat2..

Aku agak busy sekarang..

Kerja datang bertimbun2..

Check security baseline tok banyak projek..

Kejar dateline macam2...

Tak sangka aku dapat merasa bekerja di dunia yang nyata...

suasana yang sangat sibuk..

dan hadap bermacam2 jenis orang...

dengar orang2 argue..

tinggi suara and everything...

ARGGGHHHHHH....


stress weyh..

sampai aku tertarik2 urat kaki...

badan...

aku perlukan rehat yang berkualiti...

Tak sabarnya tunggu HARI WESAK!!

AKU NAK CUTI!!!!

Aku nak sangat2 update macam2 cerita..

somehow stuck di tengah jalan..

sebab mood dan emosi yang xbape best kebelakangan ni....

So again..

I AM SORRY..

SEE YOU GUYS TOMORROW!!


Aisyah Zolkefpeli 

No comments:

Post a Comment