Thursday, May 16, 2013

Aku Kena Sihat!

Asslamualaikum wth dan selamat pagi semua..

Korang semua sihat x??

Aku Alhamdulilah...beransur pulih...


Aku gembira bangkak tekak aku ni dah surut..

demam pun tak da dah..

Insyallah..

Beratus juga aku habis pergi klinik dalam bulan ni..

Apa lah erti duit kalau tak sihat kan???

Semua duit yang aku guna semua duit emergency..

Duit jual Sandwich aku..

Kini tinggal berapa puluh je...

Almaklumlah.. aku baru mula nak berjinak2 dalam bidang bisnes jual2 roti ni...

So..untung tak da lah banyak mana..

Dapat balik modal dah alhamdulilah..

Macam abah pesan..

"Ambil la peluang ni sebagai pengalaman..Rasa macam mana penat lelah orang menjual pagi2..."


Aku plan nak belajar buat roti dengan Abah..

Boleh aku buat homemade bread...

Deliver rumah2 mana yang tempah..

"FRESH DARI OVEN"

hahaha..impian..

Tapi kalau ada usaha pasti jadi kenyataan..

Tapi ingat...

Semuanya atas keizinan Allah..

Tapi nilah perancangan aku...

aku nak cuba berjinak2 dalam bidang bisnes..

Yang halal..menggembirakan orang..

Yang mengenyangkan orang...


Selamat bekerja semua!!!

Sayang korang!

Aisyah Zolkefpeli 




No comments:

Post a Comment