Thursday, September 12, 2013

SHIRO - Part 1

Assalamualaikum wth dan selamat malam

bertemu kita lagi pada hari ni..

seperti yang aku janjikan dekat korang..

a new post!

aku nak upload gambar SHIRO..

tapi tak da dalam simpanan aku sekarang ni...

tapi aku akan usahakan demi anda pada post esok hari...

tapi aku akan cerita sikit pasal SHIRO si landak albino..

Shiro berumur 3 bulan..

Dia seekor landak albino jantan bermata merah..

Campur hari ni Shiro bersama aku dah 2 hari..

welcome Shiro to Zolkefpeli family!

heeeee...

Shiro ni kuat tidur, kuat makan dan suka berjaga tengah malam..

aku rasa dia sesuai jadi pak guard rumah sewa aku sekarang ni since tak leh tidur malam..

hehehehehehehehe...

so...

apa lagi nak tao pasal Shiro??

haaa...

aku minta tolong Ajik tolong surveykan hedgehog ni..

sebab aku dah lama aim nak beli...

Alhamdulilah... Allah dengar suara hati aku..

so Allah ketemukan aku dengan Shiro dekat Bandar Damai Perdana..

petang pukul 4.50..

semalam..

aku drive dari shah alam sampai ke cheras dari pukul 2 pm

korang bayangkanlah...

aku jenis tak reti jalan...

and tak reti baca gps..

so..

guna istinct je...

Alhamdulilah berjam2 tu aku sampai gak g amek Shiro..

Kalau korang nak tau..

family aku tak tau ag aku beli pet baru..

aku rasa org pertama yang akan mengamuk is MY FATHER...

huhuhu..

korang.. aku sambung esoklaaaaaa...


mata aku pedih tak leh buka dah ni...

xoxo

meet u guys tomorrow..

mmmuuaaaahhhhh!!!!...


1 comment: